Pohodový pobyt pod Hostýnem: polopenze, vířivka, sport i neomezeně venkovní a vnitřní bazén
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,je možné ubytovat se i po 17:00 hodine? Děkuji
Dobrý den paní Nováková, pozdní příjezd je nutno hlásit dopředu, ale
možné to je. S pozdravem, recepční Míša.
Dobrý večer,
byl by prosím v termínu 14.7.-19.7 volný pokoj s balkonem pro 2 osoby
?
děkuji za info
Dobrý den, Hano, děkuji za váš dotaz.
V tuto chvíli jsou volné 3 pokoje Deluxe ve vámi vybraném termínu.
Pro ověření dostupnosti pokojů a případnou rezervaci termínu vám doporučím využít online kalendář, který naleznete přímo v nabídce.
Pokud vám v kalendáři nelze vámi vybraný termín zvolit, je termín již plně obsazen a je potřeba si vybrat jiný termín. Jakmile termín zadáte, tak se vám ukáží dostupné pokoje pro daný termín.
S přáním krásného dne, Klára.
Dobrý den, máte v termínu 4.-9.8. pokoj pro 2 osoby de luxe s balkonem? Děkuji.
Dobrý den, Lenko,
děkuji vám za dotaz.
Pro ověření dostupnosti pokoje a případnou rezervaci termínu vám doporučím využít online kalendář, který naleznete přímo v nabídce.
S přáním hezkého zbytku dne, Klára.
Dobrý den,
Od 30.4.do 2.5.24 pro 2 osoby je cena 4990?????Nebo je to jen pro
1 osobu?
Dobrý den, Anno, děkuji za dotaz.
Cena od 4 990 Kč je pro dvě osoby. Nicméně konečná cena se Vám automaticky vypočítá po zvolení všech kritérií (záleží na konkrétním balíčku, počtu osob, typu pokoje a také na konkrétním termínu).
S přáním hezkého dne, Eva
Dobrý den,
je možné ubytovat se ve vašem zařízení včetně malého pejska –
trpasličí jezevčík? Pokud ano, tak za jakých podmínek.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Petro, děkuji za dotaz.
V tomto ubytování je možné se ubytovat s malým pejskem do 15 kg. Poplatek za něj činí 250Kč/noc.
S přáním hezkého dne, Eva
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den, mám dvouleté dítě.Nema tedy nárok na jídlo. Lze ho ale krmit ze své snídaně či večeře?
Dobrý den paní Alice, krmit ho ze své porce můžete bez problému. Individuální domluva s personálem na připlacení např.: přílohy – večeře. S pozdravem, recepční Míša.